OTZSHOES asiakaspalvelu

asiakaspalvelu@otzshoes.fi
Puhelin (ark. 9−15): 010 5677 555
(0,0835 €/puhelu + 0,1669 €/min)

Asiakaspalvelumme palvelee pääsääntöisesti sähköpostitse. Pyrimme vastaamaan sähköpostiviesteihin 24 tunnin kuluessa.

Asiakaspalvelu

Vertaansa vailla oleva asiakaspalvelu on meille kunnia-asia, josta emme tingi ainoankaan asiakkaan kohdalla. Soita tai lähetä sähköpostia ja huomaa itse!

Ilmainen toimitus yli 100€ tilauksille

Kaikki verkkokaupastamme tilattavat tuotteet löytyvät varastostamme. Toimitamme yli 100€ tilaukset Suomeen ilman toimituskuluja.
Tuotteet ovat perillä SMARTpostissa tai lähipostissasi 2–5 arkipäivän kuluttua tilauksesta.

14 päivän palautusoikeus

Tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus. Palautuksista ja vaihdoista veloitamme 10€ postimaksun.

ALE-tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

Muut yhteystiedot

Y-tunnus: 2332393-7
OTZSHOES Scandinavia
Lönnrotinkatu 45
00180 Helsinki

FAQ

Kuinka osaan tilata oikean kokoiset jalkineet?

Mittaa jalkasi pituus ohjeidemme mukaan ja vertaa saamaasi tulosta kokotaulukkoomme. Mittausohjeet ja kokotaulukon löydät täältä.

Osa jalkineistamme, kuten esimerkiksi espadrillet, ovat slim fit -mallisia jalkineita, ja niiden kuuluu istua napakasti jalkaan. Pellavakangas muotoutuu oman jalan mukaan ja antaa myöten. Liian isoissa kengissä jalka hölskyy eikä saa vaadittavaa tukea jalan holvikaareen.

Asiakaspalvelumme auttaa mielellään koon valintaan liittyvissä kysymyksissä: asiakaspalvelu@otzshoes.fi

OTZSHOES-jalkineiden jälleenmyyjiä on jo useita ympäri Suomea! Jos olet epävarma oikeasta koosta, voit käydä sovittamassa kenkiä lähimmällä jälleenmyyjälläsi. Lähimmän jälleenmyyjäsi löydät täältä.

Onko palautus ja vaihto maksullista?

Kyllä. Suosittelemme tekemään tilauksen huolellisesti, jotta vaihdoilta vältyttäisiin. Jos OTZSHOES-jalkineet eivät ole sinulle vielä tuttuja, niin suosittelemme tutustumaan huolellisesti kokotaulukkoomme ja ohjeisiimme kuinka saat mitattua jalkasi koon oikein.

Palautuksista ja vaihdoista veloitamme 10 € postimaksun.

Jos me olemme tehneet virheen ja lähettäneet sinulle väärän malliset ja/tai kokoiset kengät, niin vaihto-/palautus ei maksa sinulle mitään. Tässä tapauksessa ole yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@otzshoes.fi, jotta voimme korjata virheemme.

Miten palautan tai vaihdan tuotteen?

Sinulla on 14 päivän palautusoikeus, joka lasketaan alkamaan tuotteen vastaanottamisesta. ALE-tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

Tuote on aina palautettava alkuperäispakkauksessa. Muista liittää mukaan huolellisesti täytetty vaihto-/palautuslomake. Jos pakkauksen mukana tullut lomake on kadonnut, niin voit tulostaa uuden täältä.

Palauta tuotteet asiakaspalautuksena postin kautta ja kirjoita pakettiin:

ASIAKASPALAUTUS
OTZSHOES Scandinavia

Lönnrotinkatu 45
00180 Helsinki

Palautuksista ja vaihdoista veloitamme 10 € postimaksun.

Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Säästä aina Postin asiakaspalautuskuitti, kunnes olet saanut rahasi takaisin. Palautuskuitin koodin avulla jäljitämme paketin nopeasti.

Hyväksytyn palautuksen rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Voinko palauttaa tai vaihtaa tuotteeni OTZSHOES-liikkeeseen, jos ostin sen otzshoes.fi-verkkokaupasta?

Et valitettavasti voi. Kaikkien verkkokaupastamme tilattujen tuotteiden vaihto- ja/tai palautus hoidetaan suoraan verkkokaupamme varaston kanssa. Postita tuotteet alkuperäispakkauksessa postin kautta asiakaspalautuksena osoitteeseen:

ASIAKASPALAUTUS
OTZSHOES Scandinavia
Kalevanpojantie 2
23800 LAITILA

Muista liittää mukaan täytetty vaihto-/palautuslomake. Veloitamme palautuksista ja vaihdoista 10€ postimaksun.

ALE-tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

Voinko palauttaa tai vaihtaa tuotteeni jollekin jälleenmyyjistänne, jos ostin tuotteen otzshoes.fi-verkkokaupasta?

Valitettavasti et voi. Kaikkien verkkokaupastamme tilattujen tuotteiden vaihto- ja/tai palautus hoidetaan suoraan verkkokaupamme varaston kanssa.

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@otzshoes.fi, niin autamme sinua mielellämme!

Saamani tuote on joko väärä tai on vioittunut - miten toimin?

Haluamme että kaikki asiakkaamme vastaanottavat laadukkaita tuotteita, joten jos epäilet, että olet vastaanottanut viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@otzshoes.fi

Pyrimme ratkaisemaan ongelmasi mahdollisimman nopeasti, mutta on tärkeää, että olet meihin heti yhteydessä kun löydät vian, jotta voimme ratkaista ongelman puolestasi.

Sisällä viestiisi mahdollisimman paljon tietoa tilaukseen ja ongelmaan liittyen, kuten tilausnumerosi ja kuva viallisesta / väärästä tuotteesta.

Voinko palauttaa tuotteet, jotka ostettiin käyttäen lahjakorttia / kuponkia?

Kyllä! Asiakkaan oikeus palauttaa tuote pysyy täsmälleen samana riippumatta siitä oletko ostanut sen lahjakortin/kupongin kanssa vai muilla maksutavoilla. Palautuksesta veloitamme kuitenkin 10€ postimaksun.

ALE-tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.