1. Tilausvahvistus

Tilausta seuraa sähköpostitse toimitettu tilausvahvistus, joka sisältää tilausnumeron, tilauksen sisällön, tuotenumerot sekä tuotteiden hinnat ja tilauksen kokonaishinnan.

2. Toimitusaika

Tilaukset toimitetaan 2–5 arkipäivässä. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan tuotteen esittelysivulla tai vaihtoehtoisesti etusivulla.

2.1 Jälkitoimitus

Mikäli osaa tilauksesta ei ole, OTZSHOES.fi-verkkokaupalla on oikeus toimittaa kyseiset tuotteet jälkitoimituksena. Jälkitoimituksesta ei koidu asiakkaalle erillisiä kustannuksia. Pääsääntöisesti toimitamme koko tilauksen kerralla.

3. Maksutavat

Tuotteet ja mahdolliset postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

3.1 Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard -korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard -korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

3.2 Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

4. Kuljetukset

OTZSHOES Scandinavia kantaa vastuun, mikäli tuote vioittuu tai katoaa toimituksen yhteydessä. Ota välittömästi yhteyttä Asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@otzshoes.fi), jos saat viallisen tai väärän tuotteen. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

5. Palautusehdot

Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, joka lasketaan alkamaan tuotteen vastaanottamisesta. ALE-tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

Jos haluat palauttaa tuotteen ja olet epävarma palautusoikeudestasi, niin ota ensin yhteyttä OTZSHOES Scandinavian Asiakaspalveluun ja tarkista palautusoikeutesi – näin säästät aikaa ja vältyt turhilta visiiteiltä postitoimipisteessäsi.

Tuote on aina palautettava alkuperäispakkauksessa. Jos tuote on viallinen, palauta se välittömästi siinä kunnossa kuin se oli vastaanottaessa.

Liitä palautuksen mukaan huolellisesti täytetty vaihto-/palautuslomake, josta löytyvät ainakin seuraavat tiedot: – tilausnumero, nimesi, koko osoitteesi sekä puhelinnumerosi – pankkitilin numeron IBAN-muodossa, jonne voimme palauttaa rahasi – kopio tilausvahvistuksesta, laskusta tai kuitista.

Emme lunasta postiennokalla lähetettyjä palautuksia. Säästä aina Postin asiakaspalautuskuitti kunnes olet saanut rahasi takaisin. Palautuskuitin koodin avulla jäljitämme paketin nopeasti.

Hyväksytyn palautuksen rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. OTZShoes Scandinavia ei vastaa palautettujen tavaroiden palautuskustannuksista, vaan ne jäävät Teidän vastuullenne. Palautuksista ja vaihdoista veloitamme 10 € postimaksun.

6. Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse, faksilla tai sähköpostilla). Voitte käyttää ohessa olevaa Vaihto-/palautuslomaketta, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. OTZShoes Scandinavia ei vastaa peruutettujen tavaroiden palautuskustannuksista, vaan ne jäävät Teidän vastuullenne.

6.1 Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, teidän tulee palauttaa tavara viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. Palautamme teiltä saamamme suoritukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan). OTZSHOES ei vastaa peruutettujen tavaroiden palautuskustannuksista, vaan ne jäävät teidän vastuullenne. Palautuksista ja vaihdoista veloitamme 10 € postimaksun.

7. Takuu

Tuotteillamme on 6 kuukauden valmistus- ja materiaalitakuu tuotteen toimituspäivästä lukien. Kuitti toimii takuutodistuksena.

8. Erimielisyydet

Erimielisyydet ratkotaan yhteistyössä kuluttajaviranomaisten kanssa.

Puhelin (ark. 9−15): 010 5677 555
(0,0835 €/puhelu + 0,1669 €/min)

Asiakaspalvelumme palvelee pääsääntöisesti sähköpostitse. Pyrimme vastaamaan sähköpostiviesteihin 24 tunnin kuluessa.

Close Menu